TW Office Advisors

TW Office Advisors is gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van gebruikers (zowel eigenaars als huurders) van kantoor- en bedrijfsruimten.

Door goed te luisteren naar de wensen en eisen van onze opdrachtgevers en door dit samen te vatten en te vertalen in een heldere propositie zijn wij in staat onze opdrachtgever optimaal te begeleiden. Advisering kan uiteenlopen van een volledig verhuistraject tot een heronderhandeling van de huidige contractvoorwaarden. Ook het analyseren, beoordelen en waar nodig gelijktrekken van meerdere huurovereenkomsten voor verschillende locaties van dezelfde onderneming behoort tot onze expertise.

TW Office Advisors vormt de schakel tussen de diverse partijen die een rol spelen in een onderhandelingstraject. Wij spreken de taal van de vastgoedeigenaar en zijn verhurend makelaar, maar ook die van alle andere betrokken adviseurs zoals beheerders, projectinrichters, taxateurs én mede-gebruikers/huurders in hetzelfde gebouw. TW Office Advisors treedt daarbij niet alleen op als adviseur naar buiten maar is vaak ook sparring partner of interim adviseur waar specialistische vastgoedkennis nodig is.

Services TW Office Advisors

AANHUUR / AANKOOPBEGELEIDING

Uw bedrijf staat op het punt om te verhuizen of u bent van plan om het aantal bestaande vestigingen verder uit te breiden. Aan welke criteria de nieuwe locatie moet voldoen is van veel factoren afhankelijk.

HERONDERHANDELING

Wanneer uw huurovereenkomst ten einde loopt is het van belang om uw huisvestingsstrategie opnieuw te bepalen. Is een verhuizing noodzakelijk en wenselijk, of voldoet de huidige locatie nog aan de behoefte.

CONSULTANCY

Ieder vastgoedvraagstuk is anders en ieder vraagstuk behoeft een andere benadering. TW Office Advisors beschikt over specialistische kennis en ervaring.

AD HOC ADVISERING

Heeft u behoefte aan een ‘second opinion’; iemand die een snelle en objectieve beoordeling kan geven en u een stap verder helpt in het proces.